• odaegitim; forum tiyatro; etkili iletişim; kurumsal eğitim; interaktif eğitim

Telefonda Etkili İletişim Teknikleri

Eğitim İçeriği

  • Telefonda İletişim Nasıl Olmalı?
  • Telefon Adabı
  • Telefonda Hitabet ve Ses Tonu
  • Telefonda iyi bir dinleyici olmak
  • Söylenmemesi gereken beş yasak sözcük
  • Zor müşterilerle İletişim Tarzı
  • Müşteriyi kazanmanın yolları
  • Telefonda İletişime dair pratik uygulama ve oyunlar, etkinlikler**
  • İş Simülasyonları –Role Playing
  • Değerlendirme (soru –cevap )

Eğitim Yöntemleri (Gülümseten Eğitim/ Gülümseten Yöntemler**)

Katılımcıların teorik bilgiyi, görerek, uygulayarak ve deneyim kazanarak öğrenmesini amaçlayan eğlenceli ve akılda kalıcı tekniklerdir. Tüm dünyada kabul görmüş öğrenme yöntemi  “Yaratıcı Drama” olarak bilinir.

Katılımcılar telefonda etkili iletişimi, eğitimin her bir bölümüne katılarak ve her biri birbirinden eğlenceli iletişim uygulamaları yaparak öğrenirler.

Eğitim sonunda katılımcılar, benzersiz bir iletişim deneyimi, eğlenceli bir eğitim, unutulmaz bir motivasyon aracı ve bilgiler elde ederler.

Kimler Katılmalı?

  • Yönetici Asistanları
  • Sekreterler
  • Telefon Müşteri Temsilcileri
  • Çağrı Merkezi Çalışanları

Eğitim Süresi: 1 gün/ 7 saat